Joe Tarzan, mie Jane - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van plasdokter - WaarBenJij.nu Joe Tarzan, mie Jane - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van plasdokter - WaarBenJij.nu

Joe Tarzan, mie Jane

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Ik geloof dat ik niet mag klagen, dat bekpekkers leventje bevalt me wel!! Drie dagen geleden vertrokken naar de jungle. Zat ik daar met twee ogenschijnlijke miepjes bij m'n hostel. Nou dat leek me een dolle boel met drie dozen en een gids de jungle in. Maar uiteindelijk de jeep volgeladen met 9 personen, en vanaf het allereerste begin echt supergezellig! Ik was al bezorgd dat ik langzaam in mijn eentje weg zou kwijnen, nadat ik een dag alleen in Chiang Mai had rondgebracht. Onze gids representeerde het totale testosterongehalte van heel Thailand, want die ladyboys hier dragen natuurlijk niet hun steentje bij.Een ECHTE bushman, genaamd "Uncle Joe Trek", met een enorm mes en een stoere legerlook. Een probleem: Hij kende slechts 4 zwaar deprimerende Elvis songs, die we drie dagen lang hebben moeten aanhoren. Tja, ooit een keer verlaten door z'n vriendinnetje en nu naarstig op zoek naar een lieve Westerse die een paar kindertjes zal werpen en hem zal gaan helpen met zijn kookschool-guesthouse.
De eerste dag een aardig eindje gelopen en de nacht doorgebracht bij de Karen Hill Tribe, of in ieder geval wat daar nog van over is gebleven. Eerst lekker gebadderd in de rivier bij gebrek aan beter en niet wetende dat de olifanten die zij daar als huisdier houden, daar ook hun enorme olifantendrollen dumpen. Daarna heerlijk gegeten bij kaarlicht en ons op de koelbox met Changbeer gestort naast een heerlijk kampvuurtje. De volgende dag 2 uur op een olifant gezeten en de rest van de dag gerelaxed in een adembenemend mooi resort voor jungle begrippen met prachtig uitzicht, gelegen op een heuvel aan de rivier. Bij gebrek aan overige activiteiten maar weer een duik in de rivier genomen en on na het eten weer aan het Changbeer vergrepen. Supermooi uitzicht 's nachts met die sterren! De laatste dag ge-bamboo raft.Vanavond in ieder geval weer in het gezelschap van ons "jungleclubje", voor een hapje en een drankje. Morgen door richting Laos. Bijgevoegd ook nog wat foto's van Bangkok.

CU later!

  • 10 Januari 2006 - 14:59

    Tino:

    he Mel, de olifant lijkt me een baby olifant vergelijken met toen wij 2 jaar geleden in chiang Mai op junglepad waren,liefs,pap en mam.

  • 12 Januari 2006 - 07:55

    Jorrit:

    Hé mel,
    Mooie verhalen, met je huisje gaat het goed. Wat een toplokatie!

  • 12 Januari 2006 - 15:53

    Olaf:

    Ziet er goed uit plasdoktertje! ;-)

    mijn email is trouwens olafharleman@yahoo.com

    kan ik je ook ff bijbabbelen over mjn avonturen!

    groetjes,
    Olaf

  • 13 Januari 2006 - 08:48

    Chris:

    Pfff, patient niet komen opdagen... Ben ik voor niks zo vroeg uit mijn bedje gekomen. Gelukkig wel leuke verhaaltjes te lezen op internet van mijn grote zus;)

  • 18 Januari 2006 - 08:56

    Oma Lie:

    Ik heb al je verhalen met veel plezier gelezen .
    Geniet maar verder van je vacantie . liefs , oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 25405

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: