Over Thaise hoertjes enzo... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van plasdokter - WaarBenJij.nu Over Thaise hoertjes enzo... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van plasdokter - WaarBenJij.nu

Over Thaise hoertjes enzo...

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg

04 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Nou, de grootste beproeving heb ik inmiddels al overleefd: Een vliegreis van 10 uur met op de voorste rij drie huilbabies, die hadden afgesproken om de beurt te gaan huilen in plaats van allen tegelijk. En naast mij twee kindspersonen van 1.80m, vol met tattoos en stomdronken van de twee flessen vodka die ze achterover hadden gemikt. Met als effect dat ze om de haverklap op het toilet aan een sigaretje zaten te hijsen, ze elkaar zaten af te lebberen en de een continu riep: F*ck U!!
Eenmaal aangekomen kan zelfs een blinde de weg naar het backpacker's "paradijs" genaamd Khao San vinden. Met het grootste gemak word je bij de uitgang zo de bus ingeschoven richting centrum. Vroeg aangekomen zul je denken dat er een overvloed aan slaapplaatsen is. Zeker als de lokale mensheid hier verklaard dat dit "high season" net zo druk is als het low season twee jaar geleden. Maar waarom dan geen plek voor een klein persoontje?? Hmmm, zou het soms zijn omdat die (in mijn herinnering zo vriendelijke) Thaise luitjes zouden denken dat ik een of ander opgewaardeerd Thais hoertje ben, verkleed als bekpekker? Nadat ik tijdens mijn drie uur lange verblijf in dat ene hostel waar ze me in ieder geval voor een nachtje wilden herbergen, nog steeds geen witte man mee mijn kamer in had gelokt, had "opeens" iemand gemeld morgen te gaan vertrekken, zodat ik toch nog wat langer mocht blijven.
Had ik nu net connecties gelegd met de Nederlandse eigenaar van een ander hostel. Als deze morgen plaats heeft, dan ben ik dus mooi zo'n chauvinistische overloper en pak mijn biezen!
Heb inmiddels al wel een chaperonne geregeld, dat ging wat rapper dan een slaapplaats :)
Ja, wie had ooit gedacht dat een horloge met twee klokjes, gekregen van je lieve vader, onderwerp van gesprek zou worden. No worries daar thuis, hij is bezet! In ieder geval wel gezellig om niet alleen te eten enzo. Het Tiger Beer heeft ons vanochtend om 10:00 uur (maar voelde als in de kroeg om 4:00 uur) alweer gesmaakt. Misschien nog een keertje naar een Thai boks wedstrijd ofzo, zou ik alleen nooit doen.
Zo nu weer even de straat op, op zoek naar iets lekkers (eten) en proberen niet al te gefrustreerd te raken van die ietwat tegenvallende Thaise lui hier...pfff Thais hoertje!!

Greetz,

De Plasdoc

  • 04 Januari 2006 - 11:34

    Marit:

    lees de verhalen met veel plezier, maar ook een beetje weemoed. Ik zie Khoa San road weer voor me. Ben jaloers (op de goede manier hoor). Echt super dat je gegaan bent. Genier er van.
    groetjes, Marit

  • 04 Januari 2006 - 16:49

    Martine:

    Hei Mel!
    Bangkok was voor mij ook niet bepaald het hoogtepunt van de vakantie, dus houdt moed!'
    Het noorden is echt supermooi! Als je in Chang Mai nog een goed en goedkoop slaapadres zoekt, kunnen Marit en ik je daar nog wel aan helpen..

  • 04 Januari 2006 - 22:04

    Kamiel:

    Ik heb zo'n vaag vermoeden dat alles wat ik hier in tik een venster lager weer verschijnt voor algemeen gebruik. Voor de hier achterwege gelaten verdere informatie zal ik je daarom moeten verwijzen naar het adres 'rode bietjes'...
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, alhoewel iets me zegt dat dat gedeelte van de reis nog het minst opwindend zal zijn. Heel veel plezier en geniet met volle teugen! Pas goed op jezelf. Liefs Kamiel

  • 05 Januari 2006 - 20:21

    Nienke:

    Hoi Mel,
    leuk om je verhaal te lezen. wat een verschrikking zo\'n vliegreis, maar wacht maar tot de rest van je vakantie. die wordt echt super!! Geniet er van want hier is het ijskoud.
    groetjes Nienke

  • 06 Januari 2006 - 22:22

    Chris:

    He zus! Je leeft nog! Mama maakte zich al zorgen... De computer in Goes heb ik net gefixed, dus kunnen ze hier met een gerust hart volgen wat je allemaal uitspookt daar in het Verre Oosten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1676
Totaal aantal bezoekers 25396

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: